The new FW ADV campaign trend is to shoot super old – but very cool and with a super HOT body – lady!
You can see it in different ADV like Lanvin who, for fall, has decided to go for a democratic spin on advertising and chose 'real models' that features women from the ages of 18-82.
Yes I ‘m not kidding…82 years-old!!!!
The same has done by American Apparel that features a gray haired woman posing in purple tights.
Well, now I don’t know.. for Lanvin I think it is so chic and elegant the model and the ADV but for American Apparel..it seems sooo far from their young and hipster customer target!And you…what do you think about this new idea of ageè model?
Sembra che il nuovo trend dell’inverno siano le campagne pubblicitarie con modelle ageè (datate) – ovviamente super cool e con fisici invidiabili per l’età!
L’ha fatto Lanvin che – per la FW – ha deciso di democratizzare la campagna pubblicitaria spaziando da modelle dai 18 agli 82 anni.
Ebbene sì, avete sentito bene 82 anni!
Lo stesso ha fatto American Apparel con una modella ageè dai lunghi capelli grigi.
Be, non so voi ma mentre per Lanvin l’effetto ageè si traduce – a mio avviso – in una modella super chic ed elegante – per American Apparel il risultato mi sembra un po’ “stridente” con il target del brand così young, cool e hipster!
E voi, cosa ne pensate?
b&h
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